Zápis z valné hromady 31.3.2011

Autor: rh <rhejna@sokolvlasim.cz>, Téma: Zápisy, Vydáno dne: 23. 04. 2011




ZÁPIS Z VALNÉ HROMADY Tělocvičné jednoty Sokol Vlašim,
konané dne 31.3.2011 v zasedací místnosti sokolovny od 18.00 hod.

Počet zletilých členů&amp;nbsp; ke dni konání&amp;nbsp; valné hromady: 283
Vzhledem k tomu, že jednota má ke dni konání&amp;nbsp; valné hromady více než 100 členů, byl výborem jednoty stanoven klíč 1: 10 na každou započatou desítku

Počet pozvaných delegátů:&amp;nbsp;&amp;nbsp; 37&amp;nbsp; delegátů z jednotlivých oddílů
&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 9&amp;nbsp; členů&amp;nbsp; výboru
&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 3&amp;nbsp; členové KK
&amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp; ostatní členové oddílů

V době zahájení přítomno:&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; delegátů&amp;nbsp; 27&amp;nbsp; - valná hromada je usnášeníschopná
&amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; členů&amp;nbsp; - 14 nevolících
&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; hosté&amp;nbsp; - 2
&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; členů výboru ? 3&amp;nbsp; ( + 4, kteří byli zároveň delegáty)
&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; členky&amp;nbsp; KK - 2
Celkem všech přítomných:&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 48
&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;
Valná hromada schválila&amp;nbsp; návrh programu dle pozvánky&amp;nbsp;&amp;nbsp; viz&amp;nbsp; PŘÍLOHA č.1&amp;nbsp; - program byl doplněn o bod&amp;nbsp; Směna pozemku za bodem&amp;nbsp; 6)
1)Zahájení&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; - přivítání přítomných&amp;nbsp; a dále vedení valné hromady provedl&amp;nbsp; starosta T.J. br. ing.Štícha
- minuta ticha za zesnulé&amp;nbsp; členky sestry&amp;nbsp; Boženu Pošvářovou, Ludmilu Hockovou

2) Volba orgánů valné hromady
valná hromada zvolila:
- pracovní předsednictvo ve složení :&amp;nbsp; br. ing. Štícha a br. Pazdera
- zapisovatelku : ses. Roušalovou
- mandátovou komisi ve složení:&amp;nbsp; sestry Koubová, Vycpálková, Steinhauserová
- návrhovou komisi ve složení: br Müller František, Müller Zdeněk, ses.Jahodářová Jana
- volební komisi :&amp;nbsp; br. Kučera Tomáš, br. Stanek Juraj, ses.Jahodářová

3) Zpráva mandátové komise: ( br.ing. Štícha - viz listina přítomných)
&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; PŘÍLOHA č.1a

4) Zpráva o činnosti jednoty,&amp;nbsp; náčelnice, vedoucího sportu a zástupců oddílů

- zpráva o činnosti jednoty&amp;nbsp; za rok 2010&amp;nbsp;&amp;nbsp; (starosta&amp;nbsp; br.ing.Štícha)&amp;nbsp;&amp;nbsp; viz&amp;nbsp; PŘÍLOHA č. 2
&amp;nbsp;&amp;nbsp; informace : řízení jednoty, členská základna, stav majetku, dotace v r.2010 ? jejich využití,
&amp;nbsp;&amp;nbsp; úvahy do budoucna v případě získání dotací, dotace&amp;nbsp; z výtěžku sazky budou minimální
&amp;nbsp;&amp;nbsp; výzva k šetření, závěr poděkování všem kteří se starají o chod T. J., poděkování cvičitelům &amp;nbsp;
&amp;nbsp;&amp;nbsp; trenérům, trenérům za práci a prezentaci TJ.

- zpráva náčelnice&amp;nbsp; ( přednesla za nepřít. ses.Koňasovou&amp;nbsp; ses.Hálková)&amp;nbsp; viz PŘÍLOHA č. 3
&amp;nbsp;&amp;nbsp; seznámení s činností odboru všestrannosti ? informace o nabídkách v naší T. J. ( cvičení
&amp;nbsp;&amp;nbsp; dětí -RD, MŽ, GY, florbal a&amp;nbsp; dospělých -&amp;nbsp; AE, BT, ženy, muži, rekr.&amp;nbsp; volejbal a nohejbal,
&amp;nbsp;&amp;nbsp; loutkové divadlo), poděkování za práci
&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;
-&amp;nbsp; zpráva vedoucího sportu&amp;nbsp; (br. Mgr. Kučera)&amp;nbsp; viz PŘÍLOHA č. 4
&amp;nbsp; informace o počtu oddílů v T. J. (4 oddíly ? florbal, nohejbal, softbal, nohejbal ?celkem 103
&amp;nbsp; členů, zajišťování oddílů&amp;nbsp; převážně z vlastních finančních, informace o soutěžích, podpory
&amp;nbsp; na rozvoji&amp;nbsp; aktivní sportovní činnosti všech věkových kategorií.

&amp;nbsp; Ústní zpráva odd.VOLEJBAL br. Mach&amp;nbsp; - o činnosti a výsledcích (mužů, žen a juniorek -
&amp;nbsp; kr.přebor, postup juniorek do kr.ligy, zapojování veřejnosti VOLEJBAL OPEN )
&amp;nbsp; &amp;nbsp;
&amp;nbsp; zpráva odd. SOFTBAL ? br. Libor Hejný&amp;nbsp; PŔÍLOHA 4/1 ? činnost odd., úspěchy, pozvánka&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;
&amp;nbsp; na tréningy, prezentace oddílu v tisku&amp;nbsp; a n internetových stránkách&amp;nbsp; http: //storks.g6.cz

&amp;nbsp; zpráva odd. FLORBAL ? br. Líska&amp;nbsp;&amp;nbsp; PŘÍLOHA 4/2&amp;nbsp; - informace o činnosti odd., tréningy,
&amp;nbsp; turnaj Haluz cup, regionální soutěž&amp;nbsp; - umístění na 5. místě

&amp;nbsp; zpráva o dd. NOHEJBAL&amp;nbsp; - zaslal s omluvou na neúčasti br. Kadleček&amp;nbsp; PŘÍLOHA 4/3&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;
&amp;nbsp; informace o turnajích a dosažených výsledcích,&amp;nbsp; POSTUP do Krajského přeboru, pořádání
&amp;nbsp; i amatérských turnajů

5)&amp;nbsp; Zpráva o hospodaření jednoty a návrh rozpočtu 2011 (ses. Stříbrná a ses.Roušalová)
&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; viz&amp;nbsp; PŘÍLOHA č.5 a 6
- zpráva o hospodaření
- náklady celkem 2 163 tisíc,&amp;nbsp; výnosy celkem 1 797 tisíc Kč, vedlejší činnost skončila v zisku&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 272 172,52 Kč,&amp;nbsp; hlavní činnost ve ztrátě, Výnosy celkem 1 797 tis Kč,&amp;nbsp; dotace od&amp;nbsp; ČOS, Města Vlašim a Stř. Kaje byly použity pro opravy a všestrannost&amp;nbsp; a sportovní oddíly ?celk.č.
577 tis.Kč
- návrh rozpočtu na rok 2011
&amp;nbsp;nákl. celkem&amp;nbsp;&amp;nbsp; 1 650 tis &amp;nbsp;
&amp;nbsp;výnosy celkem 1 797 tis
&amp;nbsp;zisk ztráta&amp;nbsp;&amp;nbsp; 0
Zpráva o hospodaření a návrh rozpočtu byly jednomyslně schváleny

6)&amp;nbsp; Zpráva kontrolní komise&amp;nbsp; (ses.Babková)&amp;nbsp;&amp;nbsp; viz&amp;nbsp; PŘÍLOHA&amp;nbsp; č. 7&amp;nbsp; - kontrola proběhla
28.3.2011, doklady, evidence, zápisy, hotovost, stav účtu&amp;nbsp; - shledáno bez závad

7)&amp;nbsp; Směna pozemků&amp;nbsp; (br.ing.Štícha)&amp;nbsp; - uvedeno v&amp;nbsp; návrhu usnesení&amp;nbsp; viz PŘÍLOHA č 8&amp;nbsp; + katastr.plánek, který obdrželi delegáti , jedná se&amp;nbsp; o směnu pozemků č.1692/3 (cca 112 m2)
v majetku T.J. za část&amp;nbsp; pozemku z 1694/3 (cca 400 m2) ve vlastnictví města Vlašim.
Toto je nutné pro další plánované&amp;nbsp; úpravy hřiště a jeho oplocení.&amp;nbsp; Po&amp;nbsp; přesném vyměření&amp;nbsp; bu-
de dále jednáno&amp;nbsp; (žádost ve služebním postupu Župa, ČOS, finanční vypořádání?)
V H jednomyslně tento návrh schválila.

8)&amp;nbsp; Volba starosty ? neproběhla - uvedeno v návrhu usnesení&amp;nbsp; viz&amp;nbsp; PŘÍLOHA č.8
z důvodu&amp;nbsp; rezignace dosavadního starosty br.ing. Štíchy ,( bude dále pracovat ve výboru TJ.) a odmítnutí všech oslovených uvažovaných kandidátů&amp;nbsp; nebyl starosta zvolen. TJ.Sokol Vlašim bude do konce volebního období řídit dle stanov ČOS místostarosta br. Mgr. Tomáš Kučera
.
- br.ing. Štícha požádal přítomné o posunutí přestávky a občerstvení&amp;nbsp; až po ukončení VH

9)&amp;nbsp; Schválení návrhu usnesení&amp;nbsp; (br. Zdeněk Müller)&amp;nbsp; viz&amp;nbsp; PŘÍLOHA č 8&amp;nbsp; - jednomyslně schváleno

10) Diskuze
- br.Zelenka&amp;nbsp; (starosta TJ.Divišov)- zdravice a informace o posledním sjezdu ČOS a SAZKA
- br. František Müller&amp;nbsp; informoval o spoluúčasti&amp;nbsp; na tvorbě a přípravy vydání brožury&amp;nbsp; - HIST.
SOKOLA&amp;nbsp; od r 2012 ve Vlašimi&amp;nbsp; (k nastávajícím významným výročím Sokola&amp;nbsp; v r.2012)
- ses.Vokolková&amp;nbsp; - požádala o zabezpečení branek na hřišti&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;
&amp;nbsp;
11) Rozloučení starosty a závěr&amp;nbsp; (br. ing.Štícha) ? informace o důvodech rezignace, poděkování, popřání&amp;nbsp; dobrých výsledků v práci&amp;nbsp; nadcházejícím období
- br.Kučera poděkování br.Štíchovi za práci
- závěr


Zapsala :Hana Roušalová